cases

Vetpharm

Vetpharm is een distributeur van diergeneesmiddelen.

Een doorgedreven klantgerichte aanpak. Daar staat Vetpharm voor.
Samen met de dierenarts gaan ze op zoek naar de beste oplossing voor darmgezondheid en respiratoire problemen van landbouwdieren.
Om hun klantgerichte aanpak en interne werking te ondersteunen doet Vetpharm beroep op Vestatech.

"Vetpharm is een snelgroeiend bedrijf. Op IT-vlak hinkten we een beetje achterop en heeft Vestatech gezorgd dat we snel op een efficiënte, moderne manier konden werken." 
-
 Veerle De Gussem, logistiek verantwoordelijke

Klantgerichtheid verhogen met telefonie-oplossingen

"In het begin kwamen de meeste telefoons toe op de gsm van onze medewerkers. Op de duur was dat echt niet meer haalbaar en begonnen we oproepen van klanten te missen.", aldus Veerle.
Om een antwoord te bieden op dit vraagstuk, installeerden we een VOIP-telefooncentrale met bijhorende telefoontoestellen. Bovendien werkten we in overleg een volledig telefonieplan op maat uit, met bijhorende welkomstboodschappen, keuzemenu's en vangnetten voor buiten de kantooruren.

"Dankzij de nieuwe telefonie komen we zeer professioneel naar buiten. Onze telefoniekosten liggen een stuk lager dan vroeger en aanpassingen door bv. een nieuwe medewerker zijn in een handomdraai gebeurd."

Dynamische software voor een team in beweging

De medewerkers van Vetpharm zijn vaak onderweg of ter plaatse bij klanten of na de kantooruren nog thuis aan het werk. Om hen overal efficiënt te laten werken beslisten ze om met Office365 te werken.

"De omschakeling was in een oogwenk gebeurd. Vrijdag werkten we nog op de oude manier en maandagochtend kon iedereen aan de slag in de nieuwe werkomgeving. Op kantoor, bij de klanten of zelfs onderweg."

Ten slotte installeerden we een Firewall van Barracuda en configureerden we VPN-tunnels. Ze kunnen de medewerkers altijd en overal op een veilige manier werken.