cases

Heuvelzicht

Heuvelzicht is een school voor Buitengewoon Onderwijs Type 2. Met hun team bieden ze onderwijs aan op maat voor elk van hun leerlingen. Daarbij begreep de directie en schoolbestuur al snel dat IT belangrijk is voor hun leerlingen en teamleden.  

Onze aanpak steunt op 4 pijlers: veiligheid, support, monitoring en telefonie

Veiligheid en privacy zijn cruciaal voor de school.

Daarom verzorgen we het beheer van de firewall én endpoint security. Gevoelige informatie over de school en hun leerlingen wordt zo altijd beschermd en gemonitord.

Ondersteuning voor de IT-coördinator.

Om een goede werking te garanderen, kan Heuvelzicht te allen tijde rekenen op support. Implementaties en complexere problemen worden via first-line support opgevolgd. Daarvoor kunnen ze op ieder moment bij ons terecht.

Een pro-actieve aanpak

We wachten niet tot een probleem zich voordoet. Op geregelde tijdstippen doen we onderhoud op de workstations en servers. Security updates worden nauwgezet opgevolgd én het netwerk is redundant opgezet.

VOIP als extra zekerheid

In overleg werd een professionele VOIP-oplossing gekozen met tal van extra’s functies. Zo kunnen leerkrachten met een druk op de knop bijstand vragen van directie of paramedische teams. Dankzij de omschakeling van de analoge lijn naar VOIP besparen ze trouwens 50% op hun telefoonfactuur. Leuk meegenomen!

Bovendien geniet Heuvelzicht van de goedkopere “Office 365”-licenties voor alle personeelsleden, dankzij ons statuut als “Microsoft education partner”.

http://www.heuvelzicht.be/