+32 (0)51 495 550 receptie@vestatech.be

headset icon

SUPPORT

 

We garanderen 24/7 support en zijn makkelijk bereikbaar op de manier die jij verkiest. We werken hierbij op maat van de klant een supportplan uit, waarbij jij en elk van je medewerkers perfect weten wat kan en hoe je ons het vlotst kunt raadplegen.

Ontdek deze dienst
Home 5 Support

Low, medium, high of critical?

We zorgen voor een matrix waarin je kunt terugvinden op welke manier je ons voor welk soort support kunt contacteren, afhankelijk van het service level (low, medium, high of critical). We sluiten hierrond een SLA: een Service Level Agreement.

Dringend?

Bel ons op: +32 51 495 555.

CONTACTEER ONS VOOR GRATIS ADVIES

We stellen in no time een pakket op maat samen dat beantwoordt aan wat je nodig hebt. 

Starters

Zelfstandigen

KMO’s

Enterprise

Openbare besturen

Scholen

Audit

Infrastructuur

Netwerk

Telefonie

Azure / AWS

Instant Response Monitoring

Opleidingen & Trainingen

Toegangscontrole

Back-up and Recovery

Managed Services

Outsourcing

Web Development

Consultancy

Microsoft 365

Security

Webhosting

ERP

Monitoring

Support