SUPPORT
We garanderen 24/7 support en zijn makkelijk bereikbaar op de manier die jij verkiest. We werken hierbij op maat van de klant een supportplan uit, waarbij jij en elk van je medewerkers perfect weten wat kan en hoe je ons het vlotst kunt raadplegen.
Low, medium, high of critical?
We zorgen voor een matrix waarin je kunt terugvinden op welke manier je ons voor welk soort support kunt contacteren, afhankelijk van het service level (low, medium, high of critical). We sluiten hierrond een SLA: een Service Level Agreement.
Dringend?
Bel ons op: +32 51 495 555.
- Hindrance of the work of individual users and/or an acceptable work around is available.
- Immediate resolution is not needed by customer.
- Interuption of the work of individual users and no acceptable work aorund is available.
- Immediate resolution is not needed by customer.
- Interuption to critical processes affecting individual users and no work around available.
- Immediate resolution is needed by customer.
- Interuption to critical business processes affecting many users and no work around available.
- Immediate resolution is needed by customer.
CONTACTEER ONS VOOR GRATIS ADVIES
We stellen in no time een pakket op maat samen dat beantwoordt aan wat je nodig hebt.Â